Dec 8, 2008

NENEK SIAPA NI??? NGAKU CEPAT!

Ekekeke..ketawe besor ak membace email yg di hantar oleh kakak iparku. Bapak lawak giler those pics yg ak nengok. Ak ni sekadar berkongsi la kan. Mane tau nok-nok, mak-mak, akak-akak kat luar sane mahu mengikut style ini di usie goldie2 nnt. EkekekekeHah..amacam? Ter'haru' tak? Atau mau ter'vomit'? Ekekeke. Apepun salam raye Aidiladha k utk anda2

21 comments:

@LiYaNNuaR said...

adehhh... tak tau nak gelak ke idak... huhuhu...

salam aidiladha yek...

suw said...

KAH KAH KAH..lawak okeh!!! ohh skeleton..tp tang tu..mantaps siot

Diana-k said...

aaaaaaaaaaaakk...*pengsan*

Pink Mama said...

seram nengoknya, dik

pemikir lapuk said...

wow......selamat hari qurban

Cakap Kosong said...

nokkkkkkkkkkkk.....kalau nenek akak pakai camnih , harus akak tak mengaku dier nenek akak!

farah amoi said...

dik, ni nenek ke...pesakit anoreksia ni..???
heheh..tp kan...nape tang tu je terlebih zat
dah ler pakai G-string kat belah belakang tu tarik lebih...

PakciQue said...

Huhuhu..

Ini jenis pon ada gak ke..?

Walaupun dah tua..kulit telah menzahirkannya..tp hati tetap muda...


LELAKI TAK SETIA

AlexAlabasta said...

Argh!!!

Seram, seram~!!!

IdaShah said...

x jadi nak gelak tp terpaku jap

cokolat said...

rampingkan nenek itu??? ada sapa2 yang inzal ke tengokkk??? hiks!

z@md0tc0m ^^ said...

si nenek tu jadi tumpuan ramai kat pantai ^^

selamat hari raya ^^


p/s: nak makan lemang ^^

buYut Gurl said...

sumpah mcm nk terkeluar smua isi perut tgk pic ni!!!!!
mati oredi la weh aku!!

myra :) said...

gelinye~
*muntah*

kuIna Jentayutiara said...

gelama btul nenek 2.. jd tumpuan

Cyberwira said...

sportingnyer nenek tu..yang tak tahan tu diapunya undel dalam tu nipis sgt..mesti dia trim semak samun tu kan.hehehhe

Tijah Lawa said...

wakakakkakaka.....

ni cam nenek lampir nihhh

afiq said...

ayoo very da scary okeh...pingsan*

cendawanintim said...

adehhhhhhh...

lawak laaaa...

chotz said...

huk huk huk!! haa tersedak aku dibuatnye.. apo kono granny sorg ni?? bajet cun sgt ke ko pakai 2 pieces gitu??

adie_kun said...

OWH MY GOSHHHHHHHHH...


tu je la yg termampu kuar dari molots buat masa nih..

hahahhaa..

(^_^)V

THANKS FOR BROWSING

Lemme know if you want your blog to be linked on the sidebar