Jun 18, 2008

PROSPERITY!

Today my mom bawak balik prosperity cookies dari Amway. I thot it was just an ordinary cookies. So i took one and ate it then. I started to chew the cookies and seriously it taste good. Punye syiokk kunyah mengunyah, i tergigit satu mender. So cepat2 la i amek mender tu kuar dari mulut i. Nak tau tak ape mendanye tu??? Ia sekeping kertas kecil:Hah??? Terkujat aku nengok mender nih. Aku baca ulang2... And aku harap2 termakbul lah ye apa yg ditulis kat kertas nih. Mak aku yg tgk dr jauh senyum2 je. Tanya dia kata apa kat kertas tu. Aku pon tonjok ar kat dia. Yg beautiful, smart tuh, aku tak kisah...kang kalo beautiful kata aku lesb pulak. Yg smart aku tk harap sgt. Yg penting loving giler...Nih blakang kertas tuh. Mestilah promote emwey. Product dia kan...
Nih plastik biskutnye pulak.


Huhu...sedap tau biskut ni, pastu lam dia ada mende tu plak. After dah bace tu, aku jeling ah tgk2 kalo nak makan biskut yg len. Sbb aku nk discover ape pulak yg ada lam biskut lain. Mak aku cakap "dah, bg org lain pulak makan, tgk ape nasib dia pulak" Haha...ngeng...ngeng..aku baru ingat nk bukak sume kertas yg ader. Hihi...(bukanlah percaya sgt ngan menda alah ni, tp best tau, kunyah2, der kertas lak dlm dia)

Hmm, lepas lepak kejap, u olls tau dak ada menda masuk lam umah i. RAMA RAMA!
Selalunya kalo rama2 masuk umah, org tua2 kata ada org nk dtg. Berdasarkan apa yg dah ku baca kat kertas tuh, aku pun berangan la kot2 ada loving person yg akan dtg. Tp tggu punye tggu, takde sape yg dtg pun. Wak lu lah...heheh...

Tp tkper, prosperity cookies nih mmg menghiburkan hati. Nanti i tnya family members i yg len lak, apa yg depa dpt...hihi.
Nih la rerama yg masuk lam umah ku. Dia dok diam je kt lantai. Hihi...

Ok guys. That's all. Tp memang rasa truje la ngan beskot tuh. Hoho...Harap2 jadi kenyataan lah..
Tak kisah lah lelaki ke prempuan, asalkan seorang yg menyayangi dan ley dibwat kawan k..Amin...


3 comments:

Julicious™ said...

Haha..tu maknenye RD nk dtg meminang ar tuh!
Hehe..tggu je la die bwak rombongan msok..
Die kn loving n smart..tpi yg part beautiful tu aku x sure sgt ar..hehe..

Thenadi said...

org dulu dulu cakap
rama rama masuk ke rumah
maknanya
orang mahu datang
bagus lah
:S

Nad Eusoff said...

haha...gile kaw si ** tu nak minang aku?
die nk ke kanak2 spastik cam aku nih...huhu

THANKS FOR BROWSING

Lemme know if you want your blog to be linked on the sidebar