Jun 4, 2008

BEST BEST

Hey guys. I wanna put some craps on yesterday's activity. I woke early in the morning and had my breakfast with parents and grandma somewhere in Gombak. Plus it's nearby my grandma's. Then we (means my parents and i) headed to PJ where Amway HQ's located.

Tengahari, we headed to BB...i went shopping at Sg. Wang! My favourite place! I've spent almost 5oo bucks there(not my money lar, it's my dad!). I bought two pairs of shoes, clothes, a sling bag. And yg lelain tuh of course la my 'inside' things!

Tuh pun tak habis lagi. Maybe weekend nih nak buy some trousers, my fav perfume( hugo intense or lancome attraction), some stationaries( means pens, highlighter, bla bla bla), some jackets and apa2 lagilah.

Hey, u think i'm a shopaholic? Yes I do! But this time i'm doing this just bcoz of the preparation to be a student....again! Since my class will start at 17th of June. Heheh...walaupun nervous...tp ada gak rasa teruja beb!

And apa yang menarik, aku jumpe Ultraman kat sane. Dulu time aku g sane ngan member aku, ada Power Rangers datang. This time Sg. Wang bawak Ultraman pulak!
Dalam pade aku syiok snap gamba daripada atas tuh, teringat pulak aku kat anak buah kesayangan aku yg suka bangat dgn Ultraman, ataupun dalam bahasa dia 'Atomen'. Kembar dia pun ske 'Atomen' nih. Hewm, nnti ar aku pikir nak bawak depa tengok Atomen.

Pada sesapa yg berminat nak tgk, g ar Sg. Wang dis week. Dis week last tau Atomen dtg, sbb nnti depa nak lawan Raksasa kat Jepang balik! Heheh..
Depa akan muncul setiap hari selama minggu ni pada setiap jam 1 ptg, 4 ptg dan 7 mlm. Sapa yg nak bawak anak-anak tuh, meh la. Dis week je aw...

Nih gambo anak buah aku ngan Atomen Dyna nye...
Ok, will post more soon!

No comments:

THANKS FOR BROWSING

Lemme know if you want your blog to be linked on the sidebar