Apr 19, 2008

OLD SKOOL THINGS

Apologies! Apologies! It's been too long since i last blogged! Hahah, cewah, cam korunk mengikuti perkembangan aku sgt jeh...hakkkk tuuiihh! Actually benda yg aku nak update ari nih bukannye hal yg berlaku hari ni...

Beberapa hari lepas aku g umah nenek anjang aku dekat Selayang. Last aku g situ time Aidilfitri taun pas...lame bangat kan gue nggak jengukin itu org tua! haha..actually aku takdelah rapat sgt ngan nenek anjang tuh. Family aku pun just g sane every raya and when tetiba rase cam nak g sana. Itulah yg berlaku beberapa hari lepas bila parents aku tiba2 rajin nak bawak nenek aku jenjalan g umah nenek anjang tuh. Actually kat sane ada something yg aku rasa valuable sgt. Maybe tidak bg korunk tapi itu valuable bg akuh. Nak tgk apa mender alah tu? Let's take a look at these footage!Nih kerusi lama...macam ala-ala cite P. Ramlee time dolu-dolu kan? Time cite madu tiga tuh..Susah tau nak dapat kerusi2 camni skang....

Selain tuh ada gak aku snappy gambo telipon yg aku rasa korunk tak pakai kat rumah dah. Ni ha dia.Old skool tak? What do u think of this phone...tak kisahlah lame ke..manalah tau nenek anjang ni nk ngundi bebudak AF, still ley guna what telipon nih! hahax

Kalau skunk, kita nye hi-fi kat umah besar gile babeng kan? Pastu stylo mylo rupa bentuk dia kan? Nih old version punya. Let's take a look at it!Nih la hi-fi dolu-dolu. Kalo korunk tgk dekat2, benda nih kecik je...huhu..Nih radio lame pun ada...gempak tak...nih sume mengenang kembali zaman dolu-dolu..ngee~~
Pastu kalo korunk nak tau kan, ada set pinggan mangkuk tembaga yg sgt old skool rupa bentuknya...lihat nie...Lawa tak? Bg aku benda nih lawa sgt...berkilat agi tuh...sbb dijaga ngan rapi.

And after habih main snappy2 gamba, aku dok ar rehat-rehat kat ruang tamu umah nenek anjang tuh. And lama2 duduk, aku terperasan yg kerusi tu pun quite old skool jugek.
Kaw tgk! Kaki kerusi-kerusi nih keding2 belake...kurus jeh kerusi nih...tp empuk beb!
K lah, itu saja. Aku blah dulu. Eyh jap2 korunk, aku nak cakap satu benda kat korunk. Aku.....aku......aku..........................................................SYG KORUNK! Ngee~~~

1 comment:

hrmk said...

kalo simpan lagi lama tue...
mmg jadi bahan sejarah tue..

THANKS FOR BROWSING

Lemme know if you want your blog to be linked on the sidebar