Apr 7, 2008

HAPPY 23rd ANNIVERSARY!

Semekom pembuka kata. Saya di sini sihat2 saja. Kenkadang rasa bodo, kenkadang rasa gembira. Itulah saya, si warna-warna Malaysia. Ntah pepe la yg aku merepek. First sebelum aku mulakan posting nih, aku nak hadiahkan kamu sume lagu Mayfirst yang telah menjadi dendangan di corong2 handset anak muda skang! kaka.

Hayati ini: Mayfirst! lambang sejati
Mayfirst! tentu di hati
Berjaya cara mayfirst,
The Mayfirst way.......(dengan sore cm bapok yg merdu)

Keh ha, aku takmo rerepek lagi. Nih aku just nak kongsi je rasa gembira aku since my parents has reached their 23rd years of marriage! Yea...
Bersempena dengan nih, aku nak wish happy anniversary lar wat depa. Tanggal 6.4.1985 dorang menikah. So semalam depa punya 23rd anniversary lar sayang2 sekalian...

Alhamdulillah aku ucapkan pada Tuhan. Standard ah, sepanjang meka bergelar suami isteri, banyak lar dugaan yg ditempuh. Ada best ada tak best, yg penting aku tgk dorunk ni sepakat! Apepun dorunk nih la parents yg dah membesarkan aku. Yg dah bagi memacam yg aku nak.
Harap Allah panjangkan jodoh meka sampai akhir hayat.

Sebnanye my mom nak celebrate smalam, pada 6/4, but since my dad demam, kitorang just sambut harini. 7/4. Tak sume yg take part. Yg take part semestinya aku je ah. Ye lar yg len bz, sibuk plak. Kalo taun lepas my sis order cake. Taun ni tak sempat lar gamaknye sebab weekdays and sume keje. (aku je yg dok menganggur tanam anggur kat umah). So kitorang just pegi Tesco Ampang and g KFC. Aiseh cam budak-budak yg mintak mak beli KFC laks.

Alah, kitorang bukannye nak buat grand sgt, tp just appreciate tarikh yg bermakna tu. So kitorang sambut la kecil-kecilan(sbb sume takde, aku je yg ada, haha). Asalkan kitorang tak biarkan hari bermakna ni lepas gitu aja. Biar ada something yg tercatat dlm pale otak ni walau setitik kan? Yg penting aku doakan meka kekal bersama sampai akhir hayat.
Ouh happynye mak gue....tgk abah siyes gile! hahah
Nih baru abah usha camera! kaka. Happy Anniversary abah, mak! Jgn ada adik baru sudey...haha
Owh..ayam...ayam...cheesy wedges nih maner? Tak sampe agik!
Tuh mak dah mula makan. Aku pun nak makan gaks. Dah, stop snappy! Makan time!

Tuh je la pics yg aku snappy pown. After meals at KFC, kitorang g jenjalan kat Tesco tu and bli la some other things yg dah kerink di rumah. Then after Tesco g umah kawan parents aku lak kat Taman Kesuma.

Tuh je aktiviti yg dilakukan. Balik dlm kul 6 petang and tros tgk diari AF yg ntah pape tuh! Kaka. K bye!

No comments:

THANKS FOR BROWSING

Lemme know if you want your blog to be linked on the sidebar