Apr 25, 2008

NIGHTIE KIDDIES

Macam biasalah rutin harianku mesti pergi berjumpa kembarku. Actually dah lama gak aku tak jumpa dia since J card member's Day khamis lepas. Windunye. Ahaks. Ahaks. Cam biasa kitorang kuar malam. Zul's planning to grab a bite at Hj Samuri's Sate Kajang at Taman Melati. But what had happened was that restaurant's packed with all sorts of humans! kaka. Org macam semut dalam kedai tu.

So, since dah sampai area situ, Zul said he wansna lepaking at Old Town kophi haus. Aku okeh jeh. Lagipun aku dah mam kat umah. Stakat meminum, memakan sket2 tu bleh lah. Huhu. Then after ordering, kitorang pun bukak lah story memasing sepanjang tidak berjumpa beberapa hari nih. Aku cite probs akuh and dia cite probs dia. Hahaks, cam masalah negara laks. But really, kitorang ada gak bincang pasal masalah negara skit2. (bajet menteri, wakakak mangkooks beno kelian nih)
We were not finishing our dishes tau. Memang kenyang sgt smpai tak larat nak makan. Hahaks. Yang akuh pulak rasa cam dah nak muntah dah mino kopi dia. Pekat ya 'aduh. Ya 'aduh is our trademark. hahaks.
And lepas tuh kitorang gerak g lepak tasik dekat Setapak Jaya. Tasik biasa. Buruk sket dari tasik ting ting wang sa. Just nak smbg borak kat situ. And damn we were fooling ourselves since kitorang asyik tersasul jek that night. Selang beberapa topik, mestih ada some words yang terkehel. Wakakak. Tu ar, mengumpat and mencarut agik. Nih antara jenayah perkataan yang telah kami sasulkan. haha.

1. menggelapar- the actual words are menggelabah dan menggelepar
-ntah camne ah aku bleyh tercombined plaks these two words! huh!
2. celabai- celaka and cibai(sensored but time nih kitorang borak pasal someone yg kitorunk bengang)
3. lumput-lumpur dan rumput
-time nih we were pointing at the tasik yang berlumpur and tepi2nya berumput. and again tersasul jd lumput. what a curse that night! ahaha.
4.celanat-celaka+lahanat. wakakak. nih lagi satu. sory la pada yg tak seleser bace nih. reality aite? sometimes we are mengumpating others. hik.

Than lepas borak situ kitorang gerak umah aku. Hehe...jgn terkejut kalo aku kate kitorang borak agik depan umah aku sampai 1.36 pagi! Actually radio Era tuh segan nak amek kitorunk jd dj sbb banyak sgt cakap! Kang tinggi laks payment kang. wakakak. Aku rasa ada dua besen kot air liur kitorunk malam tuh.

Ok..that's all for now. Tak tau nk tuleh ape lagik. Nanti aku apedate lagi ek. Pai tapai busuk.

No comments:

THANKS FOR BROWSING

Lemme know if you want your blog to be linked on the sidebar